Termeni si conditii
Termeni si
conditii
Utilizarea
site-ului, accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate
pe site-ul www.bnsol.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos
enumerati.
Pentru a fi
informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa
parcurgeti toate sectiunile urmatoare.
S.C. Easy Look S.R.L. isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari
ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare
prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, S.C. Easy Look S.R.L. isi
rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni si erori in afisare care pot
surveni in urma unor greseli de dactilografiere, sau erori ale produselor
software.
De asemenea Easy Look S.R.L. isi rezerva dreptul de a comunica clientului
indisponibilitatea pentru livrare a unui produs ce pe site apare cu status in
stoc. Vanzarile produselor se fac prin mai multe canale (on line si off
line) si din aceste considerente situatia stocurilor nu este actualizata in
timp real.
Va rugam sa
cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest
site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor
efectuate.
Tot continutul site-ului www.bnsol.ro este proprietatea S.C. Easy Look S.R.L.
si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor.
Folosirea fara acordul scris al S.C. Easy Look S.R.L. a oricaror elemente
regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie,
atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.
Confidentialitate
S.C. Easy Look S.R.L. respecta legile in vigoare privind confidentialitatea
datelor; www.bnsol.ro si S.C. Easy Look S.R.L. se angajaza sa nu transmita
datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca
numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul
informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta
si politica firmei;
www.bnsol.ro si S.C. Easy Look S.R.L. nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza
datele dvs de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu
ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui
site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza
paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.
Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.bnsol.ro adresa sa de
email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.bnsol.ro.
Pentru a sterge informatiile furnizate de dvs din baza de date, este de ajuns
sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic, prin fax sau e-mail.
S.C. Easy Look S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de
informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale
serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau actiunilor unor terte
persoane.
Expeditie si livrare
Livrarea se face in limita stocului disponibil imediat dupa confirmarea
primirii avansului, in decursul zilei in care confirmarea primirii avansului sa
efectuat pana la ora 12:00 sau in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare)
pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.
Costurile de transport pot varia in functie de destinatie, de greutatea si
marimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de transport
sau curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la
EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea
facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport,
in baza contractelor incheiate intre S.C. Easy Look S.R.L. si firmele partenere
de transport sau curierat).
S.C. Easy Look S.R.L. nu stabileste in mod independent costurile de transport
si nu este beneficiarul acestor sume.
În cazul în care
preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate
gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit în baza de
date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta
clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca
produsul nu s-a livrat înca.
Înregistrarea
comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii,
aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri în vederea confirmarii si
stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile
lucratoare de la confirmarea comenzii.
Cum platesc?
Plata avans
inainte de livrare
Plata se face in
avans in baza unei facturi proforme pe care o ve-ti primi dupa efectuarea
comenzii, moment in care ve-ti fi informat si despre dinsponibilitatea
produselor, respective termenul de livrare. Factura si chitanta aferenta sumei
achitate se va afla in colet. Taxele pentru modalitatea de transport/plata
aleasa sunt afisate in faza finala a comenzii si vor fi adaugate la valoarea
totala a comenzii.
Plata in numerar
sau cu cardul la ridicarea personala a produselor din magazinul nostru
In cazul in care
optati pentru ridicarea personala a produselor din magazinul nostru situat in
Bistrita, plata sau diferenta de plata o puteti face in numerar, transfer bancar
sau cu cardul bancar(in magazinul online).
Inainte de a va deplasa la magazin pentru ridicarea produselor va rugam sa
asteptati confirmarea ca toate produsele din comanda dvs sunt pe stoc si pot fi
livrate. Veti primi aceasta informatie telefonic si in scris in momentul in
care comanda poate fi livrata. Din momentul in care sunteti notificat sa
va prezentati la magazin, puteti face acest lucru in termen de 3 zile
lucratoare. In caz contrar comanda dumneavoastra poate fi anulata.
Garantie
Garantia se acorda pentru DOI ANI CALENDARISTICI de la data cumpararii
produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe
pagina produselor respective.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se
returneaza la punctul de lucru al VANZATORULUI, insotite de o copie dupa
factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente
trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR,
urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit
in schimb dupa constatarea defectului, precum si modului de manevrare/montare.
Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI
REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT.
Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT
VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a
produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu
va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi
zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un
reprezentant al acestuia. VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de
garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate,
depozitate sau folosite in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat
cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii
de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in
contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de
inlocuire/montare.
VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in
cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a
utilizat/ manevrat aparatul, respectiv produsul in mod necorespunzator,
indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului
conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea
conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei. Litigii Pentru orice
conflict aparut intre S.C. Easy Look S.R.L. si clientii sai se va cauta o
rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi
solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla
sediul S.C. Easy Look S.R.L. Date de care trebuie tinut cont atunci cand se
returneaza produsele comandate: Contravaloarea transportului produselor catre
firma S.C. Easy Look S.R.L. va fi suportata de client; Produsele trebuie sa fie
in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar
in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori
cu urme de lovituri ) In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu
are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat; Produsele care nu
sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se
pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in
urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de
conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau
inlocuirea cu unul conform. Daca www.bnsol.ro nu poate inlocui produsul cu unul
conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Politica de
returnare
In cazul in care
produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defecte de fabricatie,
puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen
de 14 de zile din momentul in care l-ati primit.
Potrivit
articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii,
aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a
preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra
sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in
posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Clientii www.bnsol.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original,
in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara
invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala
clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut
expedierea. S.C. Easy Look S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru
returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea
lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea
initiala a produsului. S.C. Easy Look S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii
in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma
inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Pentru a va
exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia
dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie
neechivoca transmisa prin e-mail.
Daca va
retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra,
fara costurile de livrare, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem
informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul
contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata
ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care
v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice
caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati
produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Strada Cetatii Nr.6, Bistrita
fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de
la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca
produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa
suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti
responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din
manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor
si functionarii produselor.
Pentru
returnarea produselor comercializate de BNsol ne puteti contacta telefonic la
numarul 0752-325-697
Operatorii
nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi
detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau
contactarea firmei de curierat.
Date personale
- Ce informatii colectam: nume, prenume, numar
telefon, adresa domiciliu, adresa de e-mail, numarul de înregistrare TVA
(daca este cazul).
- Cum
utilizam datele dvs.: pentru scopuri de business si administrative (în
special pentru a va contacta si pentru a procesa comenzile pe care le
plasati pe site-ul nostru), pentru a ne îndeplini obligatiile
contractuale, pentru a promova bunurile si serviciile noastre si în
legatura cu drepturile si obligatiile noastre legale.
- Dezvaluirea
datelor despre utilizatori catre parti terte: minimul necesar pentru a ne
indeplini obligatiile contractuale pe care le avem fata de dvs. -
furnizorilor de servicii de transport si curierat, pentru functionarea
afacerii, pentru respectarea obligatiilor legale.
- Cum
sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de solutii tehnice si
organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere securizate,
criptarea transferurilor de date catre si de la serverele noastre
utilizand tehnologia SSL, criptarea operatiunilor de plati pe site
folosind tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale
doar cand este necesar, criptarea datelor personale, criptarea
e-mailurilor, pseudonimizarea si/sau anonimizarea datelor personale.
Utilizatorii
site-ului www.bnsol.ro isi pot exercita drepturile prevazute de Regulamentul
(UE) 2016/679 (Regulamentul general privind protectia datelor), respectiv:
- dreptul
de a accesa datele si a primi informatii despre utilizarea acestora;
- dreptul
de a cere corectarea si/sau completarea informatiilor (dreptul la
rectificare);
- dreptul
de a cere stergerea datelor (dreptul de a fi uitat);
- dreptul
de a restrictiona utilizarea datelor;
- dreptul de a primi datele într-un format
portabil;
- dreptul
de a se opune prelucrarii datelor;
- dreptul
de a-si retrage cansimtamantul pentru prelucrarea datelor;
- dreptul
de a apela catre o autoritate de supraveghere.
prin
transmiterea unei cereri catre adresa de e-mail: bnfotovoltaic@gmail.com
Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre
S.C. Easy Look S.R.L., puteti accesa site-ul www.bnsol.ro sectiunea Protectia Datelor Personale