Termeni si conditii

Termeni si conditii

Utilizarea site-ului, accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.bnsol.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerati.

Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile urmatoare. 
S.C. Easy Look S.R.L. isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, S.C. Easy Look S.R.L. isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni si erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, sau erori ale produselor software. 

De asemenea Easy Look S.R.L. isi rezerva dreptul de a comunica clientului indisponibilitatea pentru livrare a unui produs ce pe site apare cu status in stoc.  Vanzarile produselor se fac prin mai multe canale (on line si off line) si din aceste considerente situatia stocurilor nu este actualizata in timp real.

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate. 

Tot continutul site-ului www.bnsol.ro este proprietatea S.C. Easy Look S.R.L. si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. 

Folosirea fara acordul scris al S.C. Easy Look S.R.L. a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.

Confidentialitate 

S.C. Easy Look S.R.L. respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor; www.bnsol.ro si S.C. Easy Look S.R.L. se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta si politica firmei; 

www.bnsol.ro si S.C. Easy Look S.R.L. nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dvs de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit. 

Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.bnsol.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.bnsol.ro. Pentru a sterge informatiile furnizate de dvs din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic, prin fax sau e-mail. 

S.C. Easy Look S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau actiunilor unor terte persoane. 

Expeditie si livrare

Livrarea se face in limita stocului disponibil imediat dupa confirmarea primirii avansului, in decursul zilei in care confirmarea primirii avansului sa efectuat pana la ora 12:00 sau in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora. 

Costurile de transport pot varia in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de transport sau curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre S.C. Easy Look S.R.L. si firmele partenere de transport sau curierat).

S.C. Easy Look S.R.L. nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiarul acestor sume. 

În cazul în care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit în baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat înca.

Înregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri în vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

 

 

Cum platesc?

 

Plata avans inainte de livrare

Plata se face in avans in baza unei facturi proforme pe care o ve-ti primi dupa efectuarea comenzii, moment in care ve-ti fi informat si despre dinsponibilitatea produselor, respective termenul de livrare. Factura si chitanta aferenta sumei achitate se va afla in colet. Taxele pentru modalitatea de transport/plata aleasa sunt afisate in faza finala a comenzii si vor fi adaugate la valoarea totala a comenzii.



Plata in numerar sau cu cardul la ridicarea personala a produselor din magazinul nostru

In cazul in care optati pentru ridicarea personala a produselor din magazinul nostru situat in Bistrita, plata sau diferenta de plata o puteti face in numerar, transfer bancar sau cu cardul bancar(in magazinul online). 
Inainte de a va deplasa la magazin pentru ridicarea produselor va rugam sa asteptati confirmarea ca toate produsele din comanda dvs sunt pe stoc si pot fi livrate. Veti primi aceasta informatie telefonic si in scris in momentul in care comanda poate fi livrata.  Din momentul in care sunteti notificat sa va prezentati la magazin, puteti face acest lucru in termen de 3 zile lucratoare. In caz contrar comanda dumneavoastra poate fi anulata.

 

 

Garantie 

Garantia se acorda pentru DOI ANI CALENDARISTICI de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective. 

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se returneaza la punctul de lucru al VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia. VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate, depozitate sau folosite in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare.

VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul, respectiv produsul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei. Litigii Pentru orice conflict aparut intre S.C. Easy Look S.R.L. si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul S.C. Easy Look S.R.L. Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate: Contravaloarea transportului produselor catre firma S.C. Easy Look S.R.L. va fi suportata de client; Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri ) In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat; Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca www.bnsol.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

 

Politica de returnare

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.


Clientii www.bnsol.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Easy Look S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. S.C. Easy Look S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. 

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, fara costurile de livrare, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Strada Cetatii Nr.6, Bistrita fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de BNsol ne puteti contacta telefonic la numarul 0752-325-697

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Date personale

  • Ce informatii colectam: nume, prenume, numar telefon, adresa domiciliu, adresa de e-mail, numarul de înregistrare TVA (daca este cazul).
  • Cum utilizam datele dvs.: pentru scopuri de business si administrative (în special pentru a va contacta si pentru a procesa comenzile pe care le plasati pe site-ul nostru), pentru a ne îndeplini obligatiile contractuale, pentru a promova bunurile si serviciile noastre si în legatura cu drepturile si obligatiile noastre legale.
  • Dezvaluirea datelor despre utilizatori catre parti terte: minimul necesar pentru a ne indeplini obligatiile contractuale pe care le avem fata de dvs. - furnizorilor de servicii de transport si curierat, pentru functionarea afacerii, pentru respectarea obligatiilor legale.
  • Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de solutii tehnice si organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere securizate, criptarea transferurilor de date catre si de la serverele noastre utilizand tehnologia SSL, criptarea operatiunilor de plati pe site folosind tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale doar cand este necesar, criptarea datelor personale, criptarea e-mailurilor, pseudonimizarea si/sau anonimizarea datelor personale.

Utilizatorii site-ului www.bnsol.ro isi pot exercita drepturile prevazute de Regulamentul (UE) 2016/679 (Regulamentul general privind protectia datelor), respectiv:

  • dreptul de a accesa datele si a primi informatii despre utilizarea acestora;
  • dreptul de a cere corectarea si/sau completarea informatiilor (dreptul la rectificare);
  • dreptul de a cere stergerea datelor (dreptul de a fi uitat);
  • dreptul de a restrictiona utilizarea datelor;
  • dreptul de a primi datele într-un format portabil;
  • dreptul de a se opune prelucrarii datelor;
  • dreptul de a-si retrage cansimtamantul pentru prelucrarea datelor;
  • dreptul de a apela catre o autoritate de supraveghere.

 prin transmiterea unei cereri catre adresa de e-mail: bnfotovoltaic@gmail.com

Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre S.C. Easy Look S.R.L., puteti accesa site-ul www.bnsol.ro sectiunea Protectia Datelor Personale